Moje Malá Úpa
Moje Malá Úpa
Základem identity pro krkonošské horské středisko je motiv srdce, který je po vzoru Amorova šípu originálně doplněn o nejrůznější rekvizity jako lyže, hůlky, příbory, klíče nebo květiny.
Záměrně “neotesaná” stylizace piktogramů vychází z materiálů a tvarů, které se na horách uplatňují.
Design webu srdečně vítá milovníky zimních sportů stejně jako turisty nebo cyklisty, kteří do Krkonoš míří v létě.
Hory s velkým srdcem
Maloúpské srdce, které je po vzoru Amorova šípu doplněno o rekvizity jako lyže, hůlky, vidličky a nože, klíče nebo květiny, je průvodcem po zážitcích všeho druhu. Záměrně “neotesaná” stylizace vychází z materiálů a tvarů, které se na horách uplatňují. Skvěle ji doplňuje výrazná typografie OC Revolt s českou customizací, doplňkovým písmem je Work Sans. Sada originálních piktogramů ve stejném stylu pak vytváří základ pro tištěné i elektronické informační materiály. Kromě základní červenočerné kombinace se v případě podznaček a merchandisingu uplatňuje škála doplňkových barev.
Na vrcholech místních sjezdovek se logo objevilo jako “srdeční” instagram point, který vybízí ke sdílení na sociálních sítích. Na fasádě zrekonstruovaného objektu Centrum Hořec, kde se nachází kavárna, obchod se suvenýry, ski depot s půjčovnou lyží i kino, zase „modře kvete“ srdce s vetknutou květinou. V nabídce obchodu se kromě triček, čepic nebo lyžařských brýlí najdou i cereální a energetické tyčinky vlastní výroby nebo dokonce „Moje malé pivo“.